ویژگیهای مهم در آنالیز قیمت ورق کامپوزیت:

ویژگیهای مهم در آنالیز قیمت ورق کامپوزیت:

روکش پلی استر جهت نمای داخلی و pvdf جهت نمای خارجی.
ورق آلومینیومی با روکش شاین یا هایگلاس.
ورق‌های طرح چوب و سنگ.
ضخامت ۰٫۲و۰٫۳و۰٫۴ پوسته آلومینیومی.
روکش‌های ضد حریق برای ورق کامپوزیت.
ورق‌های آینه ای و نانو.
ورق‌های تابلو تبلیغاتی.

موارد فوق میتواند در قیمت ورق کامپوزیت موثر باشد و برای یک برند مشخص حدود متر مربعی پنجاه هزار تومان بازه ی قیمتی ایجاد نماید. قطعا مصرف کنندگان باید موارد فوق را در خرید ورق مد نظر داشته باشند و از ورق‌های ضعیف با قیمت پایین(مثلا ورق‌های مورد استفاده در تابلو) در نمای خارجی استفاده ننمایند. بدلیل وزن کم ورقهای ۰٫۳ و ۰٫۲ ، در صورتیکه ابعاد ورقها بزرگ باشند ،پس از مدتی ورقها بصورت تورفته در نما دیده میشود.جهت حل این مشکل لازم است که ابعاد کوچکتری از ورق ها (کمتر از نصف ورق ) در پانل بندیها رعایت گردد کهاین امر منجر به استفاده بیش از حد نرمال در مصالح زیر سازی فلزی و سایر مصالح مصرفی مانند پیچ و نبشی و چسب و فوم خواهد شد بعلاوه تاثیرات منفی بسیاری بر زیبایی نما خواهد داشت.

در مجموع پیشنهاد میگردد جهت نمای خارجی الزاما از ورق با پوسته ۰٫۵ استفاده گردد و اگر از ورقهای با پوسته ۰٫۳ برای نمای خارجی استفاده میگردد، زیرسازی نما باید با آکس‌های کوچکتر اجرا گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *